<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3176792194332476809\x26blogName\x3dPetruv+Blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://petrgutweil.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dcs\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://petrgutweil.blogspot.com/\x26vt\x3d-2152021035642015175', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
sobota 5. září 2009

Konec Evropy

Nadešel den, kdy jsme mněli v plánu vyrazit k moři. Do přístavu na ponorku. Tak jsme vyrazili a já jsem tatínka ukecal abychom jeli do města Ostende, úplně na konci Evropy a podél pobřeží. Najednou zácpa auta se nehýbou ani o milimetr. Jsem trochu smutný, asi je tam nehoda a nikam se nepodíváme. Ovšem vše se rozjelo a oni mněli zvednutý most, jela nějaká veliká loď. Jedeme dál a to musím popsat vlevo je takový val a pak moře! Podél valu jezdí tramvaj (to je neuvěřitelný) a v pravo je město. Tatínek chtěl zaparkovat ale nebylo prostě místo, nakonec se jsme jedno našli. Jenže je to takoévá dalnice musíme najít nějaký orientační bod. Jasně budova s vlajkami a dětské hřiště. To najdem. Parkujeme na konci Evropy, dál to nejde. Je tam sice někde anglie ale neni vidět-:) Ostatně za anglii je amerika. Tam se autem nedostanem ale snad letadlem určtě!

Jenže my máme jenom plavky ani ručník, nevadí koupíme. Je tu takové náměstí a obchody z věcmi k moři. Jdeme do takového velikého a hadejte co jsme tam našli (teplota cca 30 st.) ZIMNÍ BUNDY!  

Nakonec kupujeme kraťasy a ručníky. Převlíkli jsme se v autě. Jdeme na pláž, paráda je to jako na Corfu ale je odliv (to naštve). Je tu velikej přes 20 metrů.  Moře je podle táty studený. Jsme tu asi něco přes hodinu, já jsem zapomněl mobil v autě a tak fotí jenom táta na foťák. Dostal jsem ho do moře a je s ním sranda, cákame apod. Vrátíme se na břeh a všechno máme ale tátovi chybí ponožky:-) Musím se moc smát. V dálce se objevil černý mrak a začala okolo nás jezdit pobřežní hlídka, všichni musíme z vody, co se dá dělat. 

Táta se ještě šel se podívat na nějaký německý bunr z války a jedeme zpátky. A mně zabolela noha a pak auuu něco mně píchlo, vypadá to jako včela ale neni to včela, snad nejsem alergickej. Nejsem, nic mi neni:-) Doma u Martina mi to táta potřel nějakou mastičkou. 

No tak to bude asi vše o procházkách. Gent je krásné a klidné město. Mají tu i přístav, který je údajně  spojen z mořem. Byli jsme tam, je to hezký. Každému můžu doporučit ho navštívit. Sám bych se tam rád někdy vrátil!


Fotky dodám příští týden:-)







Tak to je naš zázrak. Dál nešlo jet, za tím valem je moře:-) Jsme na konci Evropy.




Moře a prý studený...cha, nějaká teplota mně nemůže odratit.




To jsem já a pobřežní hlídka. Musíme všichni z vody, nevím sice proč ale co se dá dělat.





Tak toto mně dostalo. Jdeme si koupit kraťasy a ručník a první co najdem jsou zimní bundy. Taťuldas prohlásil, že tu mají studené moře:-)

1 Comments:

Blogger Iveta said...

nooooooooo ty obchudky jsou i u nas :) MILUJU nakupovani :) ale to more, to vam strasne zavidim... moc, letos jsem nestihla vubec nic, ale zkusim vzit decka nekam mozna na Floridku kdyz se zadari.... a ty zimni bundy v lete? To znam! Tady si v lete holt tricko s kratkym nekoupis... a v zime? no Nove strihy plavek :) je to cele nejake po..... my uz tady vsude jedeme vanocni stromky ozdoby a tak :) my totiz zdobime stromecky po Dikuvzdani... kolem 25. Listopadu :)

18. října 2009 v 4:18  

Okomentovat

<< Home