<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3176792194332476809\x26blogName\x3dPetruv+Blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://petrgutweil.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dcs\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://petrgutweil.blogspot.com/\x26vt\x3d-2152021035642015175', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
úterý 5. května 2009

Iveta a kluci

Ano nastal dlouho očekávaný den. Iveta přiletí do Čech i s klukama. Těšil jsem se a byl jsem i trochu nervozní. Chtěl jsem poděkovat za pohledovou akci, kterou pro mně vymyslela a která je fakt dobrá. Je neuvěřitelný kolik lidiček na světě a hlavně ve Spojených státech mně zná. Ale nestihl jsem to. 2 hodiny našeho setkání utekly jako voda. Škoda ale snad se povede a uvidíme se ještě.
Fotek mám málo. Táta nechal samozřejmě doma foťák. Použil jsem tedy mobil. Oni ty fotky nejsou kvalitní. Ale mám z nich radost. Pokud se nebudou někomu líbit, nebo tak něco dám je pryč.
A až někdy udělám další a lepší.

Tak tedy letiště, Iveta, táta a já nejsem vidět:-)









Všimli jste si, že nemám žádnou coca colu? :-)

1 Comments:

Anonymous Anonymní said...

jee to je hezke.... mam vice fotek ale jsou strasne velke. Poslu emailem.... taky jsme se tesili no budes mit moznost jeste se uvidime...doufam ze se bavite ve Francii! Uz se tesim na fotky. Iveta

11. května 2009 v 9:48  

Okomentovat

<< Home