<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3176792194332476809\x26blogName\x3dPetruv+Blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://petrgutweil.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dcs\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://petrgutweil.blogspot.com/\x26vt\x3d-2152021035642015175', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
pátek 30. října 2009

Rok

Už je to celý rok co nám pomohla Iveta založit můj blog. Nejdřív jsem nevěděl co na něj umístit ale za 1 rok se událo tolik věci. Byl jsem ve Francii a Belgii a skoro se dokončil projekt POHLED o kterém se psalo v americe v novinách. Jo, už mi chybí jenom jeden stát z celých USA. Taťulda mi slíbil, že až bude kolekce kompletní tak to oslavíme a chodí mi pohledy nejenom ze států ale z celého světa. Mrkněte sem - 



Amerika je velmi zajímavá. Mám spoustu fotek, pohledů a krásný atlas ale strašně rád bych alespoň malinko viděl na vlastní oči. A já vím, že se o to tatínek pokusí i když vše tají. Taťuldas je moc hodnej a dokáže snad všechno. Ale nechci to zakřiknout. I když se učím anglicky a už i pochytím nějaké to slovíčko když někdo mluví, neumím napsat vše správně a tak poděkuju všem česky a hlavně Ivetě ta česky umí:-). Canandaigua mi připadala jako zajímavý městečko na které jsem koukal pomocí Google Earth ale žádná satelitní fotka neukaže tolik jako jedna fotka od Ivety. Je to moc krásný městečko.

Pokusím se o malou prezentaci a snad tam dostanu i zvuk.




Tak to jsem já za celý rok. Jsou tam 2 fotky, které jsou starší ale já je mám moc rád. Já v Tatrách a můj malý řidičák. Omlouvám se za trvalý zvuk ale ještě neumím udělat aby šel vypnout.

Za ten rok jsem poznal spoustu hodných lidí. Všem děkuji a držte mi palec s amerikou. Třeba to vyjde. 

Péťa Gutweil




1 Comments:

Blogger Iveta said...

Mate to opravdu moc moc krasne. Jsem strasne rada ze jsme se poznali a ze jsme v kontaktu. Mam silenou radost ze vseho co se deje ve vasem zivote a uz by to asi nebylo ono bez vasich zprav, emailu a pochval :) Ja jsem uplne obycejna holka co ma radost ze vseho pekneho ale hlave kdyz maji radost jini. Doufam ze zustaneme prateli jeste hodne dlouho! A Peto... kdyz budes trpelivy, tak se urcite dockach vseho co si prejes, ale kdyz se to vsechno uskutecni najednou, nebude se na co uz tesit :) Je treba si to hezky rozvrhnout :) Vidim ze se mate opravdu hodne radi, a je treba si toho vazit, protoze v dnesni dobe se uz takovy vztah moc nevidi. Preju hodne stesti do dalsiho roku a nejen v blogovani. Jeste jednou dekuju za vsechny pochvaly a uznani. Mam o to vetsi radost, ze to pro vas hodne znamena... Peto, jsi mazak, prezentaci sis vytvoril uplne sam.... jsi proste jednicka :) jen tak dale.... tesim se na dalsi zpravy...

1. listopadu 2009 v 4:02  

Okomentovat

<< Home