<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3176792194332476809\x26blogName\x3dPetruv+Blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://petrgutweil.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dcs\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://petrgutweil.blogspot.com/\x26vt\x3d-2152021035642015175', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
pátek 9. ledna 2009

Vánoce a budík

Na vánoce se vždycky strašne těšim. Všsechno je takové sváteční. Když jsem byl menší, tatuldas chtěl abych namaloval co bych chtěl od ježiška. Dnes, nevím jak to dělá ale vždy ví co bych si přál i když o tom nemluvím.
Na štědrý den jsem chtěl zdobit sromeček.



Sundavali jsme ozdoby a ja našel krabici ve které nebyli ozdoby ale staré věci. Uplný poklad. Stare elektronické součásky, ze kterých tatuldas, když byl jeste malej kluk stavel rádia a různé věci. To jsem vubec netušil. A hlavně velikej plechovej budik, který je starši jak táta.



Budík jsem se pokusil natáhnout a on začal tikat. Ale! Na budíku je napsáno anglicky 7 dni. A opravdu šel a šel a šel a najednou ve 4:16 hod. začal zvonit. Ovšem to byl kraval, taťuldas vyletěl a já zalezl pod deku. Taťuldas řikal, že na vánoce mam psát o vánocích ale ten budík se mi fakt líbí. Jasně, že svátečni dny byli krasný ale já to neumím moc popsat. Měl jsem radost z dárků. Hrozně rád pomahám taťinkovi dělat bramborový salát a letos jsem upekl největši řízek já. Prostě vánoce byli naprosto KRASNÝ!

1 Comments:

Blogger Iveta said...

Tak neco vam reknu Vazeni ctenari, tenhle rizek byl vyfotografovan specielne for me! :-) to si dobre pamatuju :-)a navic... protoze se ma jist kapr na jeziska, tak docela vypada jako ryba ze jo? :-) no vypada krasne, doufam kluci ze chutnal stejne dobre jako vypadal.... tak DOBROU CHUT! Ten stromecek je taky hezky, ale uprimne, ten budik je fantasticky! Nekde stare haraburdi (ne ze vas budik je haraburdi) :-) ale stare veci nalezene po letech jsou nekde uplnym pokladem a je absolutne uchvatne je objevit.Takze vidim, meli jste na vanoce veselo... dodatecne, Hezke svatky! :-)

13. ledna 2009 v 15:52  

Okomentovat

<< Home