<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3176792194332476809\x26blogName\x3dPetruv+Blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://petrgutweil.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dcs\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://petrgutweil.blogspot.com/\x26vt\x3d-2152021035642015175', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
sobota 29. listopadu 2008

Pohledy - poscards (1)

Jak už jsem jednou psal, chodí mi pohledy z celého světa. Jsou to kolikrát místa o kterých jsem neslyšel a hlavně všechny místa jsou neuvěřitelně zajímavý. Jsou ale pohledy, které ne, že by byli zajímavější ale více mně zaujali. Buď vzdáleností - jeden dorazil až z Austrálie.




od Jordan Buck. A protože se mi nedaří napsat mail. Děkuji tímto způsobem.

Thank you Jordan for the beautiful postcard. Super skydiving.

Snad si to tam na druhé straně zeměkoule přečte. Doufám, že to mám dobře. Ta angličtina :-))
Nebo Mitchigen. V životě mně nenapadlo, že vypadá jako ruka. A také ruku použivájí místo mapy.





A pak mi také přišli pohledy specialní. Například tento úžasný, vyrobený přímo pro mně od Ivety z ameriky. Sice o něm tady píši nakonci ale doma ho mám vždy navrchu.





Ale díky všem co si na mně vzpomenou a pošlou mi pohled. Už jich mám opravdu hodně. A moc se těším na další.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home